close


無聊來唱歌來唱歌~ 傷耳 勿點! 點了不含掛號及一切診療行為負責。



這首是Bryan Mcknight唱的6, 8, 12 (聽不到跟我反應喔)


"6,8,12"

Do you ever think about me?
妳可曾想過我?

Do you ever cry yourself to sleep?
妳可曾在夜裡哭著睡著嗎?

In the middle of the night when you're awake,
當妳在半夜中驚醒時

Are you calling out for me?
妳是否也想打電話給我呢?

Do you ever reminisce?
妳曾回想過我們的過去嗎?

I can't believe I'm acting like this
我不敢相信我會有這些瘋狂舉動

I know it's crazy
我知道這很瘋狂

How I still can feel your kiss
為什麼我還能感受到妳的吻

It's been six months, eight days, twelve hours
時間已過了十二個小時八天又六個月

Since you went away
就在妳離開後的那天算起

I miss you so much and I don't know what to say
我想妳而我卻不知如何言語

I should be over you
我該忘了妳

I should know better but it's just not the case
我知道有更好的方法,但我做不到

It's been six months, eight days, twelve hours
時間已過了十二個小時八天又六個月

Since you went away
就在妳離開後的那天算起


有差嗎? 這次有噴比較少mic (一支才129的麥別挑了老師..)
英文歌還真是不好唱 /_\

arrow
arrow
    全站熱搜

    華裔蕉 發表在 痞客邦 留言(19) 人氣()